К основному контенту

Алгебра


НАКАЗ

(зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року) 

№ 1222 від 21 серпня 2013 року

Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання
навчальних досягнень учнів із базових дисциплі 
у системі загальної середньої освіти

Математика

Орієнтовні вимоги оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів з математики та встановлюють відповідність між вимогами до знаньумінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень з математики.

При оцінюванні  навчальних досягнень учнів враховуються:

•     характеристики відповіді учняправильністьповноталогічністьобґрунтованістьцілісність;

•     якість знаньосмисленістьглибинаузагальненістьсистемністьгнучкістьдієвістьміцність;

•     ступінь сформованості загальнонавчальних і предметних умінь і навичок;

•     рівень володіння розумовими операціямиуміння аналізуватисинтезуватипорівнюватиабстрагуватикласифікуватиузагальнюватиробити висновки тощо;

•     досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв’язувати їхформулювати гіпотези);

•     самостійність оцінних суджень.

Також слід враховуватищо оцінювання якості математичної підготовки учнів здійснюється в двох аспектахрівень володіння теоретичними знаннямиякий можна виявити в процесі усного опитуваннята якість практичних умінь і навичоктобто здатність до застосування вивченого матеріалу під час розв’язування задач і вправ.

Вимоги навчальних досягнень учнів з математики





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Критерії оцінювання з фізики

  Наказ МОН Фізика Головна мета навчання фізики в середній школі полягає в розвитку особистості учнів засобами фізики як навчального предмета , зокрема завдяки формуванню в них предметної компетентності на основі фізичних знань , наукового світогляду й відповідного стилю мислення , розвитку експериментальних умінь і дослідницьких навичок , творчих здібностей і схильності до креативного мислення . Тому складовими навчальних досягнень учнів з курсу фізики є не лише володіння навчальним матеріалом у межах вимог навчальної програми і здатність його відтворювати , а й уміння та навички знаходити потрібну i нформац i ю , аналізувати її та застосовувати в стандартних i нестандартних ситуаціях , мати власні оцінні судження . Відповідно основною функцією оцінки є не контроль результатів і підбиття підсумків , а стимулювання покращення якості досягнень учнів , ефективний засіб зворотного зв’язку щодо ступеня власних досягнень і як засіб самооцінювання . Відтак оцінюванню підлягає : ...

Критерії оцінювання з трудового навчання

  Трудове навчання (технології) Загальні критерії оцінювання Об’єктами оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання можуть бути: – рівень застосування знань та умінь в практичній роботі; – проєктно ­ технологічна діяльність учнів; – уміння користуватися різними видами конструкторсько ­ технологічної документації та іншими джерелами інформації; – якість виконання практичних робіт; – рівень сформованості трудових прийомів і умінь виконувати технологічні операції; – рівень самостійності у процесі організації і виконання роботи (планування трудових процесів, самоконтроль і т.п.), виявлення елементів творчості. На результат оцінювання навчальних досягнень учнів впливають  дотримання правил безпечної праці і санітарно ­гігієнічних вимог та уміння організовувати робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи. Вимоги оцінювання навчальних досягнень застосовуються відповідно до Державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, передбачених навчал...

Критерії оцінювання з основ здоров'я

  Предмет «Основи здоров’я» має головну мету – розвивати в учнів здоров’язбережувальну компетентність: набувати знань про здоров’я і безпеку, розвивати навички безпечної поведінки для життя і здоров’я, набувати досвіду здорового і безпечного способу життя, формувати в учнів ціннісне ставлення до власного життя і здоров’я. Тому при оцінюванні навчальних досягнень учнів необхідно враховувати володіння ними здоро’язбережувальними компетенціями, що виражаються у дієвості знань, умінь і навичок, мотивацій до здорового і безпечного способу життя та його дотримання. В основу оцінювання навчальних досягнень учнів покладено об’єкти і характеристики навчальних досягнень учнів, які адекватно відображають рівень оволодіння ними здоров’язбережувальними компетенціями. Їх перелік наведено у таблиці. Об’єкт оцінювання Характеристики навчальних досягнень   1. Знання Називає  (елементи, складові, принципи, предмети, явища щодо здоров’я і безпеки, способи здоров’язбережувальної діяьнос...